Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про видавничу справу"

 

Законом уточнено термінологічний апарат та деякі положення чинного Закону щодо порядку внесення суб’єктів видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та виключення з нього; уточнено також повноваження центрального органу виконавчої влади з формування та реалізації державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах.

Встановлюється, зокрема, що:

1) виготовлення видавничої продукції - виробничо-технологічний процес відтворення визначеним тиражем видавничого оригіналу поліграфічними чи іншими технічними засобами;

2) виготовлювач видавничої продукції – суб’єкт господарювання, що здійснює виготовлення тиражу видання;

3) видавець – суб’єкт господарювання, що здійснює видавничу діяльність;

4) видавництво – юридична особа, основним видом діяльності якої є видавнича діяльність;

5) видавнича діяльність - організаційно-творча, господарсько-виробнича діяльність видавців, спрямована на підготовку і випуск у світ видавничої продукції;

6) видавнича організація – юридична особа, що здійснює видавничу діяльність поряд з іншими видами діяльності;

7) видавнича продукція – сукупність видань, випущених видавцем (видавцями);

8) видавнича справа – провадження або поєднання суб’єктами господарювання  таких видів діяльності: видавничої діяльності, виготовлення видавничої продукції, розповсюдження видавничої продукції;

9) видання – твір (документ), що пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений шляхом друкування, тиснення або іншим способом, містить інформацію, призначену для поширення, і відповідає вимогам національних стандартів, інших нормативних документів з питань видавничого оформлення, поліграфічного і технічного виконання;

10) вихідні відомості видання – сукупність даних, що характеризують видання та призначені для його оформлення, бібліографічного опрацювання, статистичного обліку та інформування споживача;

11) замовник видавничої продукції – фізична чи юридична особа, яка замовляє видавничу продукцію, беручи на себе фінансові зобов’язання;

12) міжнародний стандартний номер – номер, який на міжнародному рівні ідентифікує відповідне видання певного видавця;

13) розповсюдження видавничої продукції –  доведення видавничої продукції до споживача через торговельну мережу або в  інший спосіб;

14) розповсюджувач видавничої продукції - суб’єкт господарювання, що здійснює розповсюдження видавничої продукції;

15) суспільно необхідні видання – види видань, передбачені до випуску за державним замовленням для задоволення пріоритетних державних потреб;

16) тематична програма ? програма випуску суспільно необхідних видань за бюджетні кошти, розроблена в установленому порядку;

17) тираж (наклад) – кількість виготовлених примірників видання.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

17 травня 2024 16:20
17 травня 2024 14:16
16 травня 2024 11:45
14 травня 2024 12:07
13 травня 2024 16:44
10 травня 2024 14:55
10 травня 2024 14:37
09 травня 2024 17:00
07 травня 2024 15:24
03 травня 2024 15:16