05 вересня 2014, 12:58
Законом уточнено термінологічний апарат та деякі положення чинного Закону щодо порядку внесення суб’єктів видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та виключення з нього; уточнено також повноваження центрального органу виконавчої влади з формування та реалізації державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах.
Встановлюється, зокрема, що:
1) виготовлення видавничої продукції - виробничо-технологічний процес відтворення визначеним тиражем видавничого оригіналу поліграфічними чи іншими технічними засобами;
2) виготовлювач видавничої продукції – суб’єкт господарювання, що здійснює виготовлення тиражу видання;
3) видавець – суб’єкт господарювання, що здійснює видавничу діяльність;
4) видавництво – юридична особа, основним видом діяльності якої є видавнича діяльність;
5) видавнича діяльність - організаційно-творча, господарсько-виробнича діяльність видавців, спрямована на підготовку і випуск у світ видавничої продукції;
6) видавнича організація – юридична особа, що здійснює видавничу діяльність поряд з іншими видами діяльності;
7) видавнича продукція – сукупність видань, випущених видавцем (видавцями);
8) видавнича справа – провадження або поєднання суб’єктами господарювання таких видів діяльності: видавничої діяльності, виготовлення видавничої продукції, розповсюдження видавничої продукції;
9) видання – твір (документ), що пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений шляхом друкування, тиснення або іншим способом, містить інформацію, призначену для поширення, і відповідає вимогам національних стандартів, інших нормативних документів з питань видавничого оформлення, поліграфічного і технічного виконання;
10) вихідні відомості видання – сукупність даних, що характеризують видання та призначені для його оформлення, бібліографічного опрацювання, статистичного обліку та інформування споживача;
11) замовник видавничої продукції – фізична чи юридична особа, яка замовляє видавничу продукцію, беручи на себе фінансові зобов’язання;
12) міжнародний стандартний номер – номер, який на міжнародному рівні ідентифікує відповідне видання певного видавця;
13) розповсюдження видавничої продукції – доведення видавничої продукції до споживача через торговельну мережу або в інший спосіб;
14) розповсюджувач видавничої продукції - суб’єкт господарювання, що здійснює розповсюдження видавничої продукції;
15) суспільно необхідні видання – види видань, передбачені до випуску за державним замовленням для задоволення пріоритетних державних потреб;
16) тематична програма ? програма випуску суспільно необхідних видань за бюджетні кошти, розроблена в установленому порядку;
17) тираж (наклад) – кількість виготовлених примірників видання.