25 січня 2022 року заступник голови Комітету, голова підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павло Сушко провів перше засідання робочої групи з доопрацювання проєкту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами (реєстр. № 5094).
До робочої групи увійшли народні депутати України, представники Державної регуляторної служби України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства молоді та спорту України, Міністерства фінансів України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства культури та інформаційної політики України, ВАОМС «Асоціація міст України», ГС «Асоціація операторів зовнішньої реклами України», Європейської Бізнес Асоціації, Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), Львівської міської ради, Київської міської ради, Асоціації операторів транзитної реклами України.
На початку засідання голова Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв висловив сподівання, що вдасться опрацювати всі поправки до цього законопроєкту до кінця кварталу. Голова профільного підкомітету Павло Сушко поінформував, що загалом потрібно розглянути 200 пропозицій.
На першому засіданні учасники зустрічі обговорили 34 пропозиції порівняльної таблиці до другого читання законопроєкту № 5094. «Після того, як опрацюємо повну таблицю правок, проведемо засідання підкомітету у сфері кінематографу та реклами, на якому погодимо остаточну редакцію для подальшого винесення на комітет. Вдячний колегам за жваву дискусію, слушні пропозиції та зауваження. Переконаний – наша робота стане кроком до покращення благоустрою населених пунктів, збільшення надходження до бюджетів та створить умови для розвитку конкурентного ринку послуг зовнішньої реклами», — написав Павло Сушко.
Надалі робоча група проводитиме свої засідання щовівторка з 16.00 до 18.00 у пленарні тижні.
Нагадаємо, результатом ухвалення документа має стати ліквідування нелегального «сірого ринку» та створення нових прозорих правил гри для розвитку галузі.
Фото — зі сторінки Павла Сушка в Facebook.