31 січня відбулося засідання секції
реклами Громадської ради при Комітеті ВРУ з питань гуманітарної та
інформаційної політики у складі О. Андрієнко, О. Большакової, О. Борисенка., І.
Коваля, Л. Кущ, М. Лазебника, О. Поліщук, С. Сьомкіна та І. Стройко. На
засіданні було вирішено зосередити зусилля на таких напрямах: розробці суттєвих
змін до законодавства
про рекламу, а також на внесенні оперативних точкових поправок (зокрема, у березні 2020 року). Перший напрямок стосується оновлення визначень ключових понять, зокрема з урахуванням розвитку діджитал напряму, усунення перетину функцій контролюючих органів, розвитку співрегулювання та механізмів саморегулювання питань реклами. Такі зміни спрямовані, насамперед, на коректне врегулювання проблеми скоромовок на радіо, переривання на ТБ, усунення законодавчих прогалин у частині зовнішньої реклами, а також суперечностей, які виявляються на практиці при застосуванні нових вимог до реклами фінансових послуг та об’єктів будівництва.