Головна > Текстові публікації > Громадські ради при Комітеті

Повідомлення

Перейти до розділу
25 листопада 09:39
2 грудня о 15.00 відбудеться засідання Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики у режимі відеоконференції посилання...
24 листопада 13:53
30 листопада із 14:00 до 16:20 відбудеться онлайн-дискусія щодо виборів Наглядової ради Суспільного мовника докладніше

Діяльність Комітету

Надрукувати Збільшити зону перегляду

Громадські ради при Комітеті

19 листопада 2020, 21:30

Голова підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павло Сушко зустрівся з представниками рекламної індустрії, членами Громадської ради при Комітеті

 19 листопада 2020 року заступник голови Комітету, голова підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павло Сушко провів робочу зустріч з представниками рекламної індустрії, зокрема членами Громадської ради при Комітеті.

Під час наради обговорили шляхи удосконалення законодавства у рекламній галузі.

Серед питань порядку денного розглянули законопроєкти:

— щодо запобігання дискримінації. Ключові завдання удосконалити норми Закону «Про рекламу» щодо участі фізичних осіб, використання прапорів в рекламі, захисту прав інтелектуальної власності та започаткування регулювання онлайн-реклами;

— щодо зовнішньої реклами, зокрема реклами вздовж доріг;

— щодо реклами азартних ігор;

«Наразі рекламодавцем може бути лише особа з відповідною ліцензією. Це не зовсім відповідає структурі ринку, коли між рекламодавцем та рекламорозповсюджувачем є «сейлз-хаус» та рекламне агентство, виникає необхідність уніфікувати підхід і внести зміни за аналогією з рекламою фінансових послуг», — підкреслив голова підкомітету.

— щодо використання зображення зброї у рекламі. Наразі, через фактичний дозвіл показувати зброю лише у рекламі збройних магазинів, вся соціальна реклама із зображенням озброєних захисників, а також реклама фільмів-бойовиків, є поза законом. З огляду на це, виникла необхідність внести відповідні зміни до Ст.20 Закону «Про рекламу».

Народний депутат Павло Сушко зауважив, що він, як голова профільного підкомітету, на парламентському рівні сприятиме ухваленню необхідних напрацювань у законах.

«Для їхньої подальшої реалізації на практиці потрібно налагодити тісну комунікацію з Міністерством культури та інформаційної політики. Запропонував забезпечити у Відомстві представництво рекламної індустрії», — повідомив депутат.

Взяли участь у робочій зустрічі Олена Андрієнко (заступниця директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня Наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції, членкиня секретаріату Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики), Анастасія Байдаченко (виконавча директорка IAB Ukraine), Ольга Большакова (керівниця Центру адвокації та лобіювання Незалежної асоціації телерадіомовників, членкиня Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики), Олена Лобова (радниця з комунікацій агенції «ECOMM», членкиня правління Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю), Олексій Погорєлов (президент Української Асоціації Медіа Бізнесу), Оксана Поліщук (голова Асоціації операторів зовнішньої реклами, членкиня Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики), Сергій Сьомкін (виконавчий директор Асоціації «Індустріальний Телевізійний комітет», член секретаріату Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики), Юрій Чаруха (директор ТОВ «БігБорд», член American Chamber of Commerce Ukraine, Юлія Каханівська (директорка ТОВ «Індустріальний телевізійний комітет»), Богдан Кожушко (голова секретаріату Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики), Світлана Коробіна (членкиня Громадської ради при Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики).