На спільному засіданні трьох підкомітетів Комітету гуманітарної та інформаційної політики розглянули порівняльну таблицю до законопроєкту щодо реклами електронних сигарет і рідин, що використовуються в електронних сигаретах
13 жовтня 2021, 18:08
13 жовтня 2021 року за модерування голови підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павла Сушка відбулося засідання трьох підкомітетів, під час якого розглянули проєкт Закону України про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» щодо реклами електронних сигарет і рідин, що використовуються в електронних сигаретах (реєстр. № 4212) до другого читання.
Участь у нараді взяли також члени Комітету гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв, Євгенія Кравчук, Олександр Кабанов, Тетяна Скрипка, Андрій Боблях, а також народні депутати Елла Рєпіна (авторка законопроєкту), Олександра Устінова, помічники народних депутатів та експерти.
Законопроєкт передбачає поширення норм та обмежень, встановлених Законом України «Про рекламу» до тютюнових виробів, на електронні сигарети та рідини, що використовуються в електронних сигаретах.
Комітет, згідно зі своїм рішенням до першого читання, вважає за доцільне поширення цих норм і обмежень також на пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, тютюновмісних виробів для електричного нагрівання за допомогою підігрівача з електронним управлінням (ТВЕН).
Сьогодні, серед іншого, підтримали правку, відповідно до якої буде заборонено надсилати такі рекламні повідомлення невизначеному колу осіб не тільки поштою, електронною поштою, засобами мобільного зв'язку, а і через соціальні та інші цифрові мережі.
На
думку учасників засідання, необхідно забезпечити нейтральність регулювання
різних сегментів ринку тютюнових та тютюновмісних виробів.