Презентовано ролінгове дослідження ринку туристичної галузі «Мандруй Україною: відпочинок для кожного»
31 травня 2021, 16:17
31 травня у пресцентрі ІА «Укрінформ» відбулася презентація унікального в Україні ролінгового дослідження ринку туристичної галузі на тему «Мандруй Україною: відпочинок для кожного».
Дослідження «Електоральні настрої. Щотижневий звіт» — це ролінговий аналіз попиту на туристичні продукти різних соціальних та вікових прошарків населення України, а також настрої туристичної динаміки по Україні. У презентуванні взяли участь голова підкомітету з питань туризму і курортів Дмитро Нальотов, Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко, голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів, народний депутат України Олександр Корнієнко, керівниця відділу досліджень, соціолог, представниця компанії «Оперативна соціологія» Олександра Кокшинська та ін.
«Кількісні показники дуже важливі для будь-якої галузі. Галузь туризму не виняток. Сьогодні, на жаль, в туризмі ми не маємо чіткої статистики із багатьох причин, але ми бачимо три основні шляхи, як саме нам цю статистику знайти», — прокоментував Дмитро Нальотов. За його словами, перший шлях — це ухвалення та втілення нового закону про туризм, який запроваджує єдиний туристичний реєстр для усіх суб’єктів туристичної діяльності. По-друге, в запланованих заходах на цей рік є фінансування на розширення соціальних досліджень в галузі туризму, що дозволить отримати більше інформації, зокрема про те, хто саме приїжджає в країну, як мандрівники витрачають кошти, що є мотивацією приїхати в Україну. Третє — це втілення та оновлення сателітного рахунку і інших статистичних досліджень сфери в Державній службі статистики.
Згідно з результатами дослідження 13,8% опитаних від початку 2021 року відпочивали в Одеській області. 8% громадян України подорожували Львівською областю, 7,7% — Київською, 7,4% — Івано-Франківською, 7,2% — Закарпатською, 6,6% — Запорізькою. Найменш популярними областями, окрім Луганської — 0,5%, для відпустки стали Кіровоградська — 0,8% опитаних, Тернопільська — 1,1%, Рівненська — 1,1%, Сумська — 1,3%.
Переглянути відеозапис можна за посиланням.
Захід організовано Міністерством культури та інформаційної політики України спільно з Державним агентством розвитку туризму України.