Павло Сушко: «Кіно — як новий предмет у школах і ключовий стимул для розвитку креативності та системності мислення»

Комітет
21 квітня 2021, 13:35

Заступник голови Комітету, голова підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павло Сушко на спільній зустрічі із заступником голови профільного Комітету Сергієм Колебошиним, представниками МОН та кіноспільноти порушив питання щодо можливості введення в освітню програму вивчення історії та прикладних моментів кіновиробництва в рамках шкільної програми по мистецтву.

Про це народний депутат повідомив на своїй сторінці.
Павло Сушко зазначив, що така ініціатива дозволить ще зі шкільного віку прищеплювати дітям любов і цікавість до сфери кіно, розвивати проектне мислення (структуроване розуміння етапів реалізації кінопроекту), закладати культуру розуміння кіномистецтва, розвивати у дітей «глядацьку грамотність».
«У сучасному світі дезінформації вона не менш важлива за "читацьку грамотність ". І мова тут йде не про те, "як дивитися відео", про вміння критично осмислювати побачене, аналізувати, робити висновки, розрізняти фейки», — написав голова підкомітету. За його словами, під час наради домовилися, що Міністерство освіти і науки України запропонує та запустить найближчим часом пілот кіносвіти з дошкільнятами, спільно буде розроблено стратегію впровадження шкільної кіноосвіти та налагоджено можливість залучення кінофахівців до навчання педагогів нюансам створення кіно.