Павло Сушко: «Кіно — як новий предмет у школах і ключовий стимул для розвитку креативності та системності мислення»
21 квітня 2021, 13:35
Заступник голови Комітету, голова підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павло Сушко на спільній зустрічі із заступником голови профільного Комітету Сергієм Колебошиним, представниками МОН та кіноспільноти порушив питання щодо можливості введення в освітню програму вивчення історії та прикладних моментів кіновиробництва в рамках шкільної програми по мистецтву.
Про це народний депутат повідомив
на своїй сторінці.
Павло Сушко зазначив, що така ініціатива
дозволить ще зі шкільного віку прищеплювати дітям любов і цікавість до сфери
кіно, розвивати проектне мислення (структуроване розуміння етапів реалізації
кінопроекту), закладати культуру розуміння кіномистецтва, розвивати у дітей
«глядацьку грамотність».
«У сучасному світі дезінформації вона не менш
важлива за "читацьку
грамотність ". І мова
тут йде не про те, "як дивитися
відео", про
вміння критично осмислювати побачене, аналізувати, робити висновки, розрізняти
фейки», — написав голова
підкомітету. За його словами, під час наради домовилися, що Міністерство освіти
і науки України запропонує та запустить найближчим часом пілот кіносвіти з
дошкільнятами,
спільно буде розроблено стратегію впровадження
шкільної кіноосвіти та налагоджено можливість залучення кінофахівців до
навчання педагогів нюансам створення кіно.