Презентовано загальнонаціональний проєкт з медіаграмотності

Комітет
20 квітня 2021, 15:15

20 квітня 2021 року відбулася презентація загальнонаціонального проєкту з медіаграмотності на 2021-2022 роки, під час якої представлено цілі та основні напрямки роботи.

У заході взяли участь Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко, заступник Міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко, заступник Міністра освіти і науки Андрій Вітренко, координатор проєктів ОБСЄ в Україні Генрік Вілладсен, менеджер загальнонаціонального проєкту з медіаграмотності Валерія Ковтун і заступниця голови Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Євгенія Кравчук.

«Медіаграмотність — не лише навичка, а й стиль життя сучасного українця (незалежно від віку), який хоче жити у відповідальному та безпечному медійному середовищі. Щоб саме так і було, проєкт передбачає посилення комунікації з боку держави, розвиток медіаосвіти та стимулювання стейкхолдерів створювати і споживати відповідальний контент», — зазначила пані Євгенія за результатами презентації.

Щоб підвищити рівень обізнаності усіх вікових груп щодо проблеми дезінформації, проєкт матиме декілька основних напрямків:

  • посилення комунікації з боку держави;
  • розвиток медіаосвіти;
  • стимулювання відповідального та безпечного медіасередовища.

Перші кроки у реалізації стратегії на найближчий час:

  • розвиток медіаосвіти у співпраці з МОН;
  • створення бренду медіаграмотності і розробка меседжів та наративів;
  • запуск національної платформи з медіаграмотності;
  • запуск загальнонаціональної інформаційної кампанії для вразливих груп із залученням національних медіа, лідерів думок та блогерів;
  • постійний зв’язок з ГО та партнерами;
  • співпраця з ОБСЄ, Британським урядом та IREX.

Міністерство незабаром запустить курси для студентів, випустить книгу для дітей, а також розпочне тренінги з медіаграмотності для дорослого населення.

МКІП планує, що на кінець 2022 року реалізація даної стратегії призведе до посилення усвідомленого ставлення населення до споживаної інформації.
Запис можна переглянути за посиланням.