За участю заступниці голови Комітету Євгенії Кравчук у Міністерстві культури та інформаційної політики відбулася третя зустріч щодо всеукраїнського проєкту із медіаграмотності
21 серпня 2020, 10:45
Обговорення проєкту 20 серпня 2020 року дозволило детальніше сформувати бачення
його аудиторії. Про це розповіла
голова підкомітету з питань інформаційної політики, куратор проєкту з боку
Комітету Євгенія Кравчук на своїй сторінці у Facebook. Так, політикиня написала, що працювати будуть
із такими сегментами:
1. Дошкільнята. Одна з ідей – створити мультяшного персонажа, який допомагатиме малечі формувати основи критичного мислення, взаємодії з інформацією. У коміксах, іграшках, відеороликах. Головне – знайти цікавий інструмент для дітей та їхніх батьків.
2. Школярі. Команда IREX вже успішно інтегрує навички з медіаграмотності у шкільні предмети в понад 650-ти школах у 8-9 класах: в українську мову та літературу, історію України, всесвітню історію, мистецтво. Тепер завдання – спільно розширити цю програму на всі школи та на всі класи в країні.
3. Вчителі. IREX також займається підготовкою вчителів: розповідає, що таке медіаграмотність, як навчати дітей мислити критично та правильно споживати інформацію. Цей компонент також потрібно масштабувати.
4. Професійна спільнота та майбутні журналісти. Планують поновити дискусію про журналістські стандарти та про важливість якісної університетської підготовки майбутніх медійників.
5. Доросле населення. Найменш охоплена медіаосвітою аудиторія. Достукатись до неї найскладніше, адже дорослі люди впевнені у своїх знаннях і не бачать необхідності в навчанні. У планах говорити про це зі старшими українцями через усі можливі канали: Вайбер-спільноти, Фейсбук, інфлюенсерів, ТБ.
«Також говоритимемо з батьками про необхідність бути медіаграмотними, щоб захистити своїх дітей від онлайн-загроз. Думаємо, такий стимул неодмінно спрацює», — зауважила Євгенія Кравчук.
Наявні програми та напрацювання з медіаграмотності об’єднають на єдиному державному порталі. Також буде запущена велика інформаційна кампанія у провідних медіа.
Нагадаємо, попередні зустрічі відбулися 23 та
31 липня.