Розпочато роботу над Всеукраїнським проєктом із медіаграмотності
06 серпня 2020, 16:43
![](/images/115635960_3238861592848087_4627066509085729001_o.jpg)
Планується, що проєкт складатиметься
з декількох частин і буде орієнтуватися на різні цільові аудиторії:
1. Медіаграмотність
для дітей і підлітків. У цьому напрямку будуть співпрацювати із ЮНІСЕФ,
який вже восени починає велику інформаційну кампанію з медіаграмотності Infodemics.
Передбачено запуск освітнього серіалу та інтерактивної платформи для підлітків.
2. Медіаграмотність
для дорослих із можливістю вікової сегментації.
3. Медіаграмотність для профільних працівників медіа, студентів журналістських факультетів тощо.
![](/images/116883422_10160076629892598_2175792441844538707_n.jpg)
![](/images/photo5287517964930756865.jpg)
«Сумна статистика тільки підтверджує актуальність проєкту. 65%
українців, згідно з тогорічним дослідженням USAID-Internews, стверджують, що
вміють розпізнавати фейки. При цьому реальна кількість таких людей – лише 11%.
Ще одна тривожна цифра: 60% українців від 18 до 65 років не схильні до
критичного мислення. Нині в Україні існують десятки ініціатив та проєктів з
медіаграмотності, які поступово змінюють інформаційну гігієну українців на
краще. Вони зробили титанічну роботу та дійсно зсунули ситуацію з мертвої
точки. Але цей процес поки не є системним. Є точкові проєкти, які (попри свою
якість) не охоплюють широких мас населення та не вимірюються конкретним KPI.
Якщо запитаєте у випадкових перехожих, які медіаосвітні проєкти вони знають, не
кожен із них пригадає бодай щось. Ми хочемо вивести медіаграмотність в Україні
на якісно новий рівень», — зазначила Євгенія Кравчук.
31
липня за участю народної депутатки — заступниці голови Комітету Євгенії Кравчук
відбулася друга зустріч щодо концепції
майбутнього проєкту.