Розпочато роботу над Всеукраїнським проєктом із медіаграмотності
06 серпня 2020, 16:43
Планується, що проєкт складатиметься
з декількох частин і буде орієнтуватися на різні цільові аудиторії:
1. Медіаграмотність
для дітей і підлітків. У цьому напрямку будуть співпрацювати із ЮНІСЕФ,
який вже восени починає велику інформаційну кампанію з медіаграмотності Infodemics.
Передбачено запуск освітнього серіалу та інтерактивної платформи для підлітків.
2. Медіаграмотність
для дорослих із можливістю вікової сегментації.
3. Медіаграмотність для профільних працівників медіа, студентів журналістських факультетів тощо.
«Сумна статистика тільки підтверджує актуальність проєкту. 65%
українців, згідно з тогорічним дослідженням USAID-Internews, стверджують, що
вміють розпізнавати фейки. При цьому реальна кількість таких людей – лише 11%.
Ще одна тривожна цифра: 60% українців від 18 до 65 років не схильні до
критичного мислення. Нині в Україні існують десятки ініціатив та проєктів з
медіаграмотності, які поступово змінюють інформаційну гігієну українців на
краще. Вони зробили титанічну роботу та дійсно зсунули ситуацію з мертвої
точки. Але цей процес поки не є системним. Є точкові проєкти, які (попри свою
якість) не охоплюють широких мас населення та не вимірюються конкретним KPI.
Якщо запитаєте у випадкових перехожих, які медіаосвітні проєкти вони знають, не
кожен із них пригадає бодай щось. Ми хочемо вивести медіаграмотність в Україні
на якісно новий рівень», — зазначила Євгенія Кравчук.
31
липня за участю народної депутатки — заступниці голови Комітету Євгенії Кравчук
відбулася друга зустріч щодо концепції
майбутнього проєкту.