Грантова підпрограма «Медіа» програми «Креативна Європа» вперше стала доступною для українських організацій. Йдеться про 8 конкурсів із загальним бюджетом 103 млн євро. Теми:
► Європейська спільна розробка;
► Розробка відеоігор та імерсивного контенту;
► Телевізійний та онлайн контент;
► Розвиток талантів та навичок;
► Медіа 360°;
► Інноваційні інструменти та бізнес-моделі;
► Промокампанії європейських кінофільмів;
► Розвиток аудиторії та кіноосвіта.
«Українські організації матимуть на конкурсах переваги, оскільки підтримка України залишається загальним пріоритетом Креативної Європи», — повідомив голова підкомітету з питань музичних індустрій Олександр Санченко.
«Ця програма стала доступною саме після оновлення медійного законодавства. І цим хочу підкреслити, що наша євроінтеграція — це не тільки про майбутній вступ до ЄС, а й про все, що вже відбувається. І в межах проєктів "Креативна Європа". І щодо інших можливостей для регіонів. Це постійний процес та розвиток в усіх сферах», — зі свого боку прокоментувала заступниця голови Комітету Євгенія Кравчук.
Приймання заявок на підпрограму стартувало 1 жовтня.
За весь час «Креативна Європа» підтримала 26 українських проєктів, половина з
яких вже реалізовані.