Грантова підпрограма «Медіа» програми «Креативна Європа» вперше стала доступною для українських організацій. Йдеться про 8 конкурсів із загальним бюджетом 103 млн євро. Теми:

Європейське спільне розроблення;

Розроблення відеоігор та імерсивного контенту;

Телевізійний та онлайн контент;

Розвиток талантів та навичок;

Медіа 360°;

Інноваційні інструменти та бізнес-моделі;

Промокампанії європейських кінофільмів;

Розвиток аудиторії та кіноосвіта.

«Українські організації матимуть на конкурсах переваги, оскільки підтримка України залишається загальним пріоритетом Креативної Європи», — повідомив голова підкомітету з питань музичних індустрій Олександр Санченко.

«Ця програма стала доступною саме після оновлення медійного законодавства. І цим хочу підкреслити, що наша євроінтеграція це не тільки про майбутній вступ до ЄС, а й про все, що вже відбувається. І в межах проєктів "Креативна Європа". І щодо інших можливостей для регіонів. Це постійний процес та розвиток в усіх сферах», — зі свого боку прокоментувала заступниця  голови Комітету Євгенія Кравчук.

Приймання заявок на підпрограму стартувало 1 жовтня.
За весь час «Креативна Європа» підтримала 26 українських проєктів, половина з яких вже реалізовані.

Деталі програми

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

20 грудня 2024 09:36
19 грудня 2024 17:08
19 грудня 2024 12:37
18 грудня 2024 13:44
18 грудня 2024 13:02
18 грудня 2024 12:40
13 грудня 2024 16:17
13 грудня 2024 14:43
12 грудня 2024 17:26
10 грудня 2024 14:43