6 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою «One Philosophy» та агенцією «Republic» представили айдентику кампанії «Світ Сковороди» та розповіли про плани щодо відзначення 300-річчя філософа.

Завдання кампанії, що розпочалась за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Савича, — донести багатогранність образу видатного філософа і письменника, відійти від його стереотипного сприйняття та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Айдентика за посиланням bit.ly/skovoroda300

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

08 вересня 2025 10:41
05 вересня 2025 14:55
04 вересня 2025 17:15
04 вересня 2025 15:04
04 вересня 2025 12:16
03 вересня 2025 11:28
02 вересня 2025 18:13
01 вересня 2025 17:56
01 вересня 2025 13:10
29 серпня 2025 15:25