6 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою «One Philosophy» та агенцією «Republic» представили айдентику кампанії «Світ Сковороди» та розповіли про плани щодо відзначення 300-річчя філософа.

Завдання кампанії, що розпочалась за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Савича, — донести багатогранність образу видатного філософа і письменника, відійти від його стереотипного сприйняття та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Айдентика за посиланням bit.ly/skovoroda300

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

02 листопада 2025 15:45
01 листопада 2025 22:00
30 жовтня 2025 22:00
28 жовтня 2025 16:45
27 жовтня 2025 12:00
24 жовтня 2025 11:45
17 жовтня 2025 11:00
15 жовтня 2025 16:00
15 жовтня 2025 09:00
14 жовтня 2025 17:00