6 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою «One Philosophy» та агенцією «Republic» представили айдентику кампанії «Світ Сковороди» та розповіли про плани щодо відзначення 300-річчя філософа.

Завдання кампанії, що розпочалась за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Савича, — донести багатогранність образу видатного філософа і письменника, відійти від його стереотипного сприйняття та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Айдентика за посиланням bit.ly/skovoroda300

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

21 листопада 2024 17:07
21 листопада 2024 16:16
21 листопада 2024 14:37
17 листопада 2024 19:00
15 листопада 2024 15:34
15 листопада 2024 13:26
14 листопада 2024 14:45
11 листопада 2024 18:06
11 листопада 2024 11:45
08 листопада 2024 12:34