6 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою «One Philosophy» та агенцією «Republic» представили айдентику кампанії «Світ Сковороди» та розповіли про плани щодо відзначення 300-річчя філософа.

Завдання кампанії, що розпочалась за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Савича, — донести багатогранність образу видатного філософа і письменника, відійти від його стереотипного сприйняття та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Айдентика за посиланням bit.ly/skovoroda300

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

17 жовтня 2025 11:00
15 жовтня 2025 16:00
15 жовтня 2025 09:00
14 жовтня 2025 17:00
09 жовтня 2025 15:30
07 жовтня 2025 10:30
02 жовтня 2025 18:31
01 жовтня 2025 14:30
01 жовтня 2025 12:00
29 вересня 2025 15:00