6 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою «One Philosophy» та агенцією «Republic» представили айдентику кампанії «Світ Сковороди» та розповіли про плани щодо відзначення 300-річчя філософа.

Завдання кампанії, що розпочалась за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Савича, — донести багатогранність образу видатного філософа і письменника, відійти від його стереотипного сприйняття та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Айдентика за посиланням bit.ly/skovoroda300

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

01 липня 2024 11:36
27 червня 2024 12:24
26 червня 2024 11:43
25 червня 2024 16:01
21 червня 2024 12:16
19 червня 2024 12:15
18 червня 2024 11:49
13 червня 2024 12:27
11 червня 2024 13:02
10 червня 2024 18:00