На своєму засіданні 15 червня 2016 року Комітет з питань культури і духовності розглянув проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних текстових повідомлень» (реєстр.№ 2297, друге читання).

 У засіданні взяли участь народний депутат України С. Войцеховська, представники Українського форуму благодійників та представники мобільних операторів та інші експерти у сфері благодійництва.

Розглянувши зауваження і пропозиції суб’єктів права законодавчої ініціативи, Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти проект Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних текстових повідомлень» реєстр.№ 2297, у другому читанні та в цілому.

 

 

Порівняльна таблиця до проекту Закону України

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних текстових повідомлень

 

Реєстраційний

№ 2297

 

 

Автор(и):

Народні депутати України Войцеховська С.М., Кірш О.В., Єфремова І.О.

(Друге читання)

 

Автори остаточної редакції:

Народні депутати України - члени Комітету з питань культури і духовності

 

 

Дата розгляду в комітеті:

15.06.2016

 

 

 

 

Редакція, прийнята в першому читанні

Пропозиції та поправки до проекту

Висновки, обґрунтування

Законопроект, запропонований головним комітетом в остаточній редакції

0.

ЗАКОН УКРАЇНИ

 

 

 

1.

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних текстових повідомлень

-1- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Назву Закону України викласти у редакції: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних телекомунікаційних повідомлень»

Український форум благодійниківініціатор ідеї законопроекту (надалі – УФБ): Рекомендується Врахувати

Приведення у відповідність із терміном «благодійне телекомунікаційне повідомлення»

 

2.

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

 

 

 

3.

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

 

 

 

4.

1. У Законі України “Про благодійну діяльність та благодійні організації” (Відомості Верховної Ради , 2013, № 25, ст.252):

 

 

 

5.

1) частину 1 статті 1 доповнити пунктом 5 такого змісту:

 

 

 

6.

“5) благодійне телекомунікаційне повідомлення – ініційоване згідно з кінцевим обладнанням абонента голосове, текстове повідомлення, набір певного номера, використання сигналів тонового набору, які зафіксовані обладнанням оператора телекомунікацій на телефонний номер, виділений для збору коштів на благодійні цілі. У разі надіслання (здійснення) абонентом благодійного телекомунікаційного повідомлення оператор телекомунікацій зобов’язаний перерахувати попередньо передплачені абонентом, але не використані ним кошти за телекомунікаційні послуги (аванс) у межах невикористаного залишку авансу відповідній неприбутковій організації (у тому числі благодійній організації) або територіальній громаді на благодійні цілі у строк та відповідно до умов, визначених у публічному договорі”.

-2- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

5) благодійне телекомунікаційне  повідомлення – ініційоване з кінцевого обладнання абонента голосове, текстове повідомлення, набір певного номеру, використання сигналів тонового набору, які зафіксовані обладнанням оператора телекомунікацій  на телефонний номер, виділений для збору коштів на благодійні цілі. У разі надіслання (здійснення) абонентом  благодійного телекомунікаційного повідомлення, оператор телекомунікацій зобов’язаний перерахувати попередньо передплачені абонентом, але не використані ним кошти за телекомунікаційні послуги (аванс) у межах невикористаного залишку авансу відповідній неприбутковій організації (у тому числі благодійній організації)  або територіальній громаді на благодійні цілі у строк та відповідно до умов, визначених у публічному договорі.

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-3- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

У другому реченні підпункту 5 частини 1 статті 1 слова «неприбутковій організації (у тому числі благодійній організації)» змінити на «громадської, благодійної організації»

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-4- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

У другому реченні підпункту 5 частини першої статті 1 слово «публічному» виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

Подібні обмеження (зазначення, що договір має бути виключно «публічний») можуть ускладнити процедуру формування відповідних правовідносин між зазначеними суб’єктами.

 

 

 

 

-5- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

Абзаци 2-3 підпункту 1 пункту 1 Розділу І Законопроекту викласти в такій редакції:

«5) благодійне замовлення – голосове, текстове повідомлення (SMS), набір певного номеру, використання сигналів тонового набору, які зафіксовані обладнанням оператора телекомунікацій, надіслане на телефонний номер, виділений оператором телекомунікацій бенефіціарут.ч. благодійній організації) для збору коштів на благодійні цілі. Отримавши благодійне замовлення, оператор телекомунікацій зобов’язується перерахувати кошти відповідному бенефіціарут.ч. благодійній організації) на благодійні цілі у розмірі, визначеному у публічному договорі.

За надіслання благодійного замовлення з абонента стягується плата у розмірі не більше собівартості такої послуги.».

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

 

 

-6- Н.д.Ленський О.О. (Реєстр.картка №422)

У розділі І у частині першій абзац третій викласти у такій редакції:

«5) благодійне текстове повідомлення – текстове повідомлення (SMS), надіслане на телефонний номер, виділений оператором телекомунікацій бенефіціарут.ч. благодійній організації) для збору коштів на благодійні цілі. Надавши послугу текстового повідомлення, оператор телекомунікацій зобов’язується перерахувати кошти відповідному бенефіціарут.ч. благодійній організації) на благодійні цілі у розмірі, визначеному у публічному договорі. Таке повідомлення надсилається з кінцевого обладнання абонента.».

 

 

 

УФБ: Рекомендується Відхилити

 

 

7.

У зв’язку з цим пункти 5, 6 вважати відповідно пунктами 6 і 7 частини 1 статті 1;

 

 

 

8.

2) частину першу статті 1 доповнити пунктом 7 такого змісту:

-7- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

9.

“7) Благодійне замовлення - ініційоване згідно з кінцевого обладнання абонента голосове, текстове повідомлення, набір певного номеру, використання сигналів тонового набору, які зафіксовані обладнанням оператора телекомунікацій, з вимогою абонента до оператора телекомунікацій про відмову від частини передплачених телекомунікаційних послуг оператора телекомунікацій у межах невикористаного авансу (попередньої оплати) та перерахування цієї суми як благодійної пожертви на користь благодійної організації, з якою оператор телекомунікацій уклав відповідний договір.

-8- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

10.

Оператор телекомунікацій зобов`язаний перерахувати відповідні суми коштів як благодійну пожертву на користь благодійної організації протягом десяти календарних днів з моменту отримання від абонента благодійного замовлення.”;

-9- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

11.

3) частину 1 статті 7 після слів “електронного зв’язку або телекомунікації” доповнити словами “в тому числі благодійного телекомунікаційного повідомлення”;

-10- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

У підпункті 2 пункту 1 Розділу І Законопроекту слова «текстового повідомлення» замінити словом «замовлення».

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

12.

4) доповнити статтею 7-1 такого змісту:

 

 

 

13.

“Стаття 7-1. Особливості публічного збору благодійних пожертв з використанням благодійного замовлення.

-11- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

викласти у редакції:

Стаття 7-1. Особливості публічного збору благодійних пожертв з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

Приведення у відповідність із терміном «благодійне телекомунікаційне повідомлення»

 

14.

1. Оператор телекомунікацій здійснює збір благодійних пожертв з використанням благодійного замовлення серед абонентів на підставі договору, укладеного з благодійною організацією про публічний збір благодійних пожертв. При цьому видача окремої довіреності оператору від благодійної організації не вимагається.

-12-  Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

1. Оператор телекомунікацій здійснює збір благодійних пожертв з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення серед абонентів на підставі договору, укладеного з неприбутковою організацією (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою про публічний збір благодійних пожертв. При цьому видача окремої довіреності оператору від неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади не вимагається.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

Приведення у відповідність із терміном «благодійне телекомунікаційне повідомлення»

 

 

 

-13- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину першу викласти у редакції:

1. Оператор телекомунікацій здійснює збір благодійних пожертв з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення серед абонентів на підставі договору, укладеного з громадською, благодійною організацією або територіальною громадою про публічний збір благодійних пожертв. При цьому видача окремої довіреності оператору від громадської, благодійної організації або територіальної громади не вимагається».

 

УФБ:

Рекомендується Врахувати

 

 

 

-14- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

викласти у редакції:

1. Отримавши від абонента благодійне замовлення оператор телекомунікацій протягом десяти календарних днів з дня отримання такого замовлення перераховує такі кошти як благодійну пожертву на користь благодійної організації.

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

 

15.

2. Умови виконання благодійного замовлення, не встановлені законом, визначаються на підставі відповідного договору приєднання, який оператор телекомунікацій розміщує на своєму офіційному веб-сайті.

-15- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

2. Умови виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, не встановлені законом, визначаються на підставі відповідного договору приєднання, який оператор телекомунікацій розміщує на своєму офіційному веб-сайті.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

Приведення у відповідність із терміном «благодійне телекомунікаційне повідомлення»

 

 

 

-16- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

викласти у редакції:

2. Благодійна організація використовує кошти, зібрані з використанням благодійного замовлення, виключно на цілі, для яких відповідне благодійне замовлення здійснено. Використання таких коштів на фінансування адміністративних витрат благодійної організації забороняється.

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

16.

3. Отримавши від абонента благодійне замовлення оператор телекомунікацій протягом десяти календарних днів з дня отримання такого замовлення перераховує такі кошти як благодійну пожертву на користь благодійної організації.

-17- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

3. Отримавши від абонента благодійне телекомунікаційне повідомлення оператор телекомунікацій перераховує такі кошти як благодійну пожертву на користь неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади протягом  строків та відповідно до умов, визначених у публічному договорі.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-18- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину третю статті 7-1 викласти в такій редакції:

«3. Отримавши від абонента благодійне телекомунікаційне повідомлення оператор телекомунікацій перераховує такі кошти як благодійну пожертву на користь громадської, благодійної організації або територіальної громади протягом  строків та відповідно до умов, визначених у договорі».

 

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

 

-19- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

викласти у редакції:

3. Оператор телекомунікацій має право здійснювати контроль за цільовим використанням коштів, які він перерахував благодійній організації за благодійними замовленнями. Благодійна організація зобов’язана оприлюднювати на своєму офіційному сайті звіти про використання таких коштів та документи (або їх засвідчені копії), які підтверджують використання таких коштів.»

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

17.

4. Благодійна організація використовує кошти, зібрані з використанням благодійного замовлення, виключно на цілі, визначені у договорі з оператором телекомунікацій. Використання таких коштів на фінансування адміністративних витрат благодійної організації забороняється.

-20- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

4. Неприбуткова організаціїя (у тому числі благодійна організація) або територіальна громада використовує кошти, зібрані з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення, виключно на цілі, визначені у договорі з оператором телекомунікацій. Використання таких коштів на фінансування адміністративних витрат неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади забороняється.

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

-21- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину четверту статті 7-1 викласти в такій редакції:

«4. Громадська, благодійна організація або територіальна громада використовує кошти, зібрані з використанням благодійного телекомунікаційного повідомлення, виключно на цілі, визначені у договорі з оператором телекомунікацій. Використання таких коштів на фінансування витрат громадської, благодійної організації або територіальної громади, що не передбачені договором, забороняється.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

18.

5. Оператор телекомунікацій має право здійснювати контроль цільового використання таких коштів благодійною організацією. Істотною умовою договору між оператором та благодійною організацією є зобов’язання благодійної організації оприлюднювати на офіційному сайті благодійної організації звіти про використання таких коштів та документи (або їх засвідчені копії), які підтверджують використання таких коштів.

-22- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

5. Оператор телекомунікацій має право здійснювати контроль цільового використання таких коштів неприбутковою організаціїєю (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою. Істотною умовою договору між оператором та неприбутковою організаціїєю (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою є зобов’язання неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади оприлюднювати на офіційному сайті неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації)  та в інший прийнятний спосіб для територіальної громади звіти про використання таких коштів та документи (або їх засвідчені копії), які підтверджують використання таких коштів.

 

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-23- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину п’яту статті 7-1 викласти в такій редакції:

«5. Оператор телекомунікацій має право здійснювати контроль цільового використання таких коштів громадською, благодійною організаціїєю або територіальною громадою. Істотними умовами договору між оператором та громадською, благодійною організацією або територіальною громадою є:

зобов’язання громадської, благодійної організації або територіальної громади оприлюднювати на власному веб-сайті звіти про використання таких коштів та документи (або їх засвідчені копії), які підтверджують використання таких коштів;

строки оприлюднення громадською, благодійною організацією або територіальною громадою відомостей та документів, передбачених абзацом 2 частини п’ятої цієї статті;

відповідальність громадської, благодійної організації або територіальної громади за не виконання вимог, передбачених абзацом 3 частини п’ятої цієї статті».

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

19.

6. Інформація та звіти про використання коштів, перерахованих оператором телекомунікацій на рахунок благодійної організації, з якою оператором телекомунікацій укладено договір, підлягають обов’язковому опублікуванню на офіційному веб-сайті благодійної організації.

-24- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

6. Інформація та звіти про використання коштів, перерахованих оператором телекомунікацій на рахунок неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади, з якою оператором телекомунікацій укладено договір, підлягають обов’язковому опублікуванню на офіційному веб-сайті для неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) та в інший прийнятний спосіб для територіальної громади.

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-25- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину шосту статті 7-1 викласти в такій редакції:

«6. Інформація та звіти про використання коштів, перерахованих оператором телекомунікацій на рахунок громадської, благодійної організації або територіальної громади, з якою оператором телекомунікацій укладено договір, підлягають обов’язковому опублікуванню на веб-сайті такої організації або територіальної громади».

 

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

20.

7. Безоплатно оператором телекомунікацій надаються послуги:

-26- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

21.

а) здійснення благодійного замовлення;

-27- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

22.

б) з перерахування коштів абонентів як благодійної пожертви на користь благодійної організації;

-28- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

23.

в) зі збору благодійних пожертв згідно з договором між оператором телекомунікацій та благодійною організацією.”.

-29- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

24.

2. У Законі України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг” (Відомості Верховної Ради України, 2002, № 1, ст. 1):

 

 

 

25.

1) статтю 4 доповнити частиною 4 такого змісту:

 

 

 

26.

“Не вважаються фінансовими операції оператора телекомунікацій з перерахування коштів на цілі благодійної діяльності в межах благодійного телекомунікаційного повідомлення та збору коштів на благодійні цілі за дорученням благодійної організації.”;

-30- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

“Не вважаються фінансовими послугами операції оператора телекомунікацій зі збору благодійних пожертв з абонентів за допомогою благодійних телекомунікаційних повідомлень, які здійснюються на підставі договору між оператором телекомунікацій та неприбутковою організацією (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою, а також   його операції з перерахування на користь неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади загальної суми зібраних благодійних пожертв від абонентів за допомогою благодійних телекомунікаційних повідомлень”.

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-31- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Частину четверту статті 4 викласти в такій редакції:

«4. Не вважаються фінансовими послугами операції оператора телекомунікацій зі збору благодійних пожертв з абонентів за допомогою благодійних телекомунікаційних повідомлень, які здійснюються на підставі договору між оператором телекомунікацій та громадською, благодійною організацією або територіальною громадою, а також   його операції з перерахування на користь такої організації або територіальної громади зібраних благодійних пожертв від абонентів за допомогою благодійних телекомунікаційних повідомлень»

 

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

редакційно

 

 

 

-32- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

У абзаці 2 підпункту 1 пункту 2 Розділу І Законопроекту слова «текстового повідомлення» замінити словом «замовлення».

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

 

27.

2) статтю 4 доповнити частиною 4 такого змісту:

-33- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

28.

“Не вважаються фінансовими послугами операції оператора телекомунікацій зі збору благодійних пожертв з абонентів за допомогою благодійних замовлень, які здійснюються на підставі договору між ним та благодійною організацією, а також його операції з перерахування на користь благодійної організації благодійної пожертви абонента, визначеної за допомогою його благодійного замовлення.”.

-34- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Виключити

УФБ: Рекомендується Врахувати

 

 

29.

3. У Законі України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” (Відомості Верховної Ради України, 2001, N 29, ст.137):

 

 

 

30.

1) пункт 1.24 частини 1 статті 1 доповнити абзацом четвертим такого змісту:

 

 

 

31.

“Цей закон не поширюється на операції операторів телекомунікацій з перерахування коштів на цілі благодійної діяльності в межах благодійного телекомунікаційного повідомлення та збору коштів на благодійні цілі за дорученням благодійної організації.”.

-35- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

викласти у редакції:

“Цей закон не поширюється на операції операторів телекомунікацій з перерахування коштів на цілі благодійної діяльності  в межах здійснення благодійного телекомунікаційного  повідомлення та збору коштів на благодійні цілі на підставі договору між оператором телекомунікацій та неприбутковою організацією (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою”.

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-36- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

У пункті 1.24 ст. 1 слова «благодійної організації» змінити на «громадської, благодійної організації або територіальної громади»

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

-37- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

У абзаці 2 підпункту 1 пункту 3 Розділу І Законопроекту слова «текстового повідомлення» замінити словом «замовлення».

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

 

32.

4. У Законі України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 37, ст.237 ):

 

 

 

 

 

-38- Н.д.Левченко Ю.В. (Реєстр.картка №223)

У пункті 4 Розділу І Законопроекту слова «текстового повідомлення» замінити словом «замовлення».

УФБ: Рекомендується Відхилити

У першому читанні під стенограму була прийнята інша редакція

 

 

33.

1) пункт 10 статті 1 після слів “При цьому збір на обов'язкове державне пенсійне страхування не сплачується” доповнити словами “абонентами при відправленні благодійного телекомунікаційного повідомлення;”;

 

 

 

34.

2) абзац 3 пункту 9 статті 2 після слів “визначена за звичайними розцінками (тарифами) такого оператора” доповнити словами “крім випадків надання послуг з відправлення благодійного телекомунікаційного повідомлення.”;

 

 

 

35.

3) абзац 5 пункту 9 статті 2 доповнити підпунктом “вартість послуг з відправлення благодійного телекомунікаційного повідомлення.”;

 

 

 

 

 

36.

4) пункт 9 статті 2 доповнити шостим абзацом такого змісту: “У разі отримання благодійного телекомунікаційного повідомлення суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування виходячи з суми коштів, на яку оператор стільникового рухомого зв’язку перераховує кошти відповідному бенефіціару, зараховуються оператором стільникового рухомого зв’язку в рахунок зменшення поточних платежів з цього збору протягом поточного звітного періоду.”.

-39- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

У новому абзаці п. 9 ст. 2 слова «відповідному бенефіціару» змінити на «громадській, благодійній організації або територіальній громаді»

УФБ: Рекомендується

Врахувати

 

37.

5. У Законі України “Про телекомунікації” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, № 12, ст.155):

 

 

 

38.

1) статтю 1 доповнити частиною другою такого змісту:

 

 

 

39.

“Термін “благодійне замовлення” вживається у значенні Закону України “Про благодійну діяльність та благодійні організації”.»”;

-40- Н.д.Крулько І.І. (Реєстр.картка №441)

пункт перший (щодо статті 1) викласти у наступній редакції:

«1) статтю 1 доповнити частиною другою такого змісту:

 благодійне телекомунікаційне  повідомлення – ініційоване з кінцевого обладнання абонента голосове, текстове повідомлення, набір певного номеру, використання сигналів тонового набору, які зафіксовані обладнанням оператора телекомунікацій  на телефонний номер, виділений для збору коштів на благодійні цілі. У разі надіслання (здійснення) абонентом  благодійного телекомунікаційного повідомлення, оператор телекомунікацій зобов’язаний перерахувати попередньо передплачені абонентом, але не використані ним кошти за телекомунікаційні послуги (аванс) у межах невикористаного залишку авансу відповідній неприбутковій організації (у тому числі благодійній організації)  або територіальній громаді на благодійні цілі у строк та відповідно до умов, визначених у публічному договорі.»;

 

 

 

УФБ: Рекомендується Відхилити,

а частину другу викласти у новій редакції.

Термін подається у надто громіздкій формі. Правила юридичної техніки рекомендують давати відсилочну норму, а не дублювати визначення у іншому Законі.

 

40.

2) пункт 10 частини першої статті 32 після слів “цих послуг” доповнити словами “а також договором приєднання щодо виконання благодійного замовлення, у разі укладення такого договору;”;

-41- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Н.д.Крулько І.І. (Реєстр.картка №441)

пункт 10 частини першої статті 32 викласти у редакції:

10) повернення від оператора, провайдера телекомунікацій невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених телекомунікаційних послуг у випадках і в порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг, а також  договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, у разі укладення такого договору;

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

Приведення у відповідність із терміном «благодійне телекомунікаційне повідомлення»

 

41.

3) пункт 2 частини першої статті 39 після слів та цифри “номером 112” доповнити словами “а також у разі отримання благодійного замовлення. Оператор телекомунікацій зобов`язаний перерахувати відповідні суми коштів як благодійну пожертву на користь благодійної організації протягом десяти календарних днів з моменту отримання від абонента благодійного замовлення.”;

-42- Н.д.Крулько І.І. (Реєстр.картка №441)

пункт третій (щодо доповнення пункту другого частини першої статті 39) виключити;

 

УФБ: Рекомендується Врахувати

Усувається дублювання норм з альтернативним законопроектом

 

42.

4) пункт 2 частини першої статті 39 викласти в такій редакції:

 

 

 

43.

“2) надавати безоплатний доступ споживачам до телекомунікаційних мереж загального користування для виклику пожежної охорони, Національної поліції, швидкої допомоги, аварійних служб газу та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, а також у разі отримання благодійного телекомунікаційного повідомлення.

 

 

 

 

44.

Безоплатно оператором телекомунікацій надаються послуги телефонного зв’язку або послуги з передачі текстового повідомлення, якщо вони надаються абонентам для надіслання (здійснення) ними благодійного телекомунікаційного повідомлення.

-43- Н.д.Войцеховська С.М. (Реєстр.картка №271)

Н.д.Крулько І.І. (Реєстр.картка №441)

Пункт четвертий (щодо нової редакції пункту другого частини першої статті 39) викласти у наступній редакції:

«Безоплатно оператором телекомунікацій надаються: 

 а) послуги телефонного зв’язку  або послуги з передачі текстового повідомлення, у разі якщо вони надаються абонентам для надіслання (здійснення)  ними благодійного телекомунікаційного повідомлення;

б) послуги з перерахування коштів як благодійної пожертви на користь неприбуткової організації (у тому числі благодійної організації) або територіальної громади на виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, надісланого (здійсненого) таким абонентом;

в) послуги з публічного збору благодійних пожертв з використанням  благодійного телекомунікаційного повідомлення згідно з договором між оператором телекомунікацій та неприбутковою організацією (у тому числі благодійною організацією) або територіальною громадою.

При цьому на суму коштів, яка буде перерахована оператором згідно благодійного телекомунікаційного повідомлення, зменшується аванс абонента за телекомунікаційні послуги.  Відповідна сума коштів списується з особового рахунку абонента».

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

 

 

-44- Н.д.Гончаренко О.О. (Реєстр.картка №329)

Абзац другий пункту 2 частини 1 статті 39 викласти в такій редакції

«Безоплатно оператором телекомунікацій надаються: 

 а) послуги телефонного зв’язку  або послуги з передачі текстового повідомлення, у разі якщо вони надаються абонентам для надіслання (здійснення)  ними благодійного телекомунікаційного повідомлення;

б) послуги з перерахування коштів як благодійної пожертви на користь громадської, благодійної організації або територіальної громади на виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення, надісланого (здійсненого) таким абонентом;

в) послуги з публічного збору благодійних пожертв з використанням  благодійного телекомунікаційного повідомлення згідно з договором між оператором телекомунікацій та громадською, благодійною організацією або територіальною громадою».

УФБ: Рекомендується Врахувати редакційно

 

 

45.

ІІ. Прикінцеві положення

 

 

 

46.

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

 

 

 

 

-45- Н.д.Княжицький М.Л. (Реєстр.картка №259)

Розділ ІІ «Прикінцеві положення» доповнити пунктом 2 наступного змісту:

«2. Кабінету Міністрів України в тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом».

 

УФБ: Рекомендується Врахувати.

 Без такого пункту, яким забезпечується приведення у відповідність із Законом підзаконних нормативно-правових актів, Закон не запрацює.

 

 

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

03 травня 2024 15:16
03 травня 2024 10:17
02 травня 2024 15:30
02 травня 2024 12:56
01 травня 2024 14:43
01 травня 2024 12:51
29 квітня 2024 15:15
29 квітня 2024 13:21
25 квітня 2024 16:43
25 квітня 2024 16:04